Klantenservice

Persoonlijk contact; uw account manager en 24-uurs service desk

Klantenservice Intercity Technology

Het geven van buitengewoon goede klantenservice zit in het DNA van Intercity Technology – wij beseffen dat uw organisatie afhankelijk is van onze dienstverlening en zijn toegewijd om u de best mogelijk service te bieden.

 

Voor al uw vragen en opmerkingen heeft u één aanspreekpunt binnen onze organisatie: uw eigen account manager. Daarnaast zit er een team van binnendienstmedewerkers klaar om u verder te helpen, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Intercity Technology kent géén keuzemenu’s of wachtrijen, u wordt direct en persoonlijk te woord gestaan.

 

Met regelmatige service review meetings zorgen wij ervoor dat uw organisatie en uw toekomstige plannen goed ondersteund worden. En online heeft u toegang tot realtime dashboards waarmee u op elk moment uw diensten kunt monitoren.

 

Hieronder hebben wij een aantal veel gestelde vragen op een rijtje gezet. Staat uw vraag of klacht hier niet bij? Laat een bericht achter of neem contact op met uw account manager of de service desk via 020 655 3000.