Unified communications

Wat is unified communications?

Vandaag de dag gebruiken organisaties verschillende tools en apparatuur om te communiceren. Kijk maar naar uw eigen organisatie, uw medewerkers gebruiken waarschijnlijk een mobiele telefoon, een desktop telefoon, email, instant messaging, videoconference en sms’en.

Unified communications (UC) oplossingen brengen al deze communicatiekanalen samen in één systeem. Kortom UC laat uw medewerkers altijd en overal met elk apparaat communiceren en samenwerken. Uw organisatie heeft met onze unified communications oplossingen een efficiënte en kosteneffectieve manier binnen handbereik om nieuwe manieren van werken in te voeren.

Wat kan unified communications voor u betekenen?

  • Verbeter response tijden.
  • Versnel project management door samenwerking te vergemakkelijken.
  • Geef medewerkers die op afstand werken betere toegang tot de gekozen kanalen – mobiel, email, instant messaging, tablet of vaste telefoon.
  • Weet welke medewerkers beschikbaar zijn door inzicht in realtime aanwezigheid.
  • Verzeker de voortgang van bedrijfsactiviteiten in het geval van een calamiteit.

De voordelen van unified communications

  • Grotere efficiëntie en productiviteit door naadloze integratie en versterkte workflow.
  • Maakt flexibel werken mogelijk, inclusief flexplekken en thuiswerken.
  • Verbeterde klantenservice en response cijfers.
  • Snellere toegang tot bedrijfskritische data en applicaties.
  • Verminderde kosten door kosteloos telefoneren tussen locaties over IP.
  • Deel informatie door gemakkelijkere samenwerking en conferencing tools.

Vast bellen met VoIP – De telefonietechnologie van vandaag

Unified communications oplossingen maken gebruik van Voice over IP-techniek. VoIP is geen nieuw fenomeen, het verscheen meer dan 15 jaar geleden op de markt. Met de komst van Skype is het transporteren van spraak over internet gemeengoed geworden. In lijn met Skype zijn VoIP telefoniesystemen ontwikkeld voor zakelijk gebruik. Intercity Technology biedt u de robuuste VoIP-oplossing Orbit voor vast bellen. Orbit is een telefonieplatform van de volgende generatie, ontworpen om uw manier van werken te veranderen.

Lees meer over Vast bellen met VoIP en het telefonieplatform Orbit.

Realtime inzicht en controle

Met het online beheertool van Intercity Technology heeft u inzicht en controle over uw telecomzaken. Het biedt u de mogelijkheid realtime analyses te maken van het gebruik, de kosten, en direct te handelen.

Lees meer over het online factuur- en beheertool.

Waarom kiezen voor Intercity?

Wij maken uw leven gemakkelijker door een all-in-one aanpak die al uw zakelijke mobiele toestellen, vaste lijnen, connectiviteit en clouddiensten omvat in één pakket.

We geven u toegewijd support met één aanspreekpunt, mogelijkheden voor expertconsultatie om efficiëntie voordelen in kaart te brengen, en een aanpasbaar factureringplatform voor het beheren van uw kosten en diensten.